Salt och Hav Spa

2011-09-1818:22:32
Förresten...

...jag var på ansiktsbehandling i fredags. Och det var som att dö och födas på nytt. Anette, som behandlade mig, var supersnäll och trevlig! När jag klev in på spa:t så möttes jag av en härlig söt doft med havsljud i bakgrunden, fint inrett och en lugn atmosfär. Som det ska vara. :)

Eftersom att jag kom rätt tidigt satt jag ner och väntade i några minuter innan jag fick komma in i ett ännu finare rum och fick lägga mig ner på en massagesäng. Behandlingen inleddes med en  himmelsk ryggmassage(somnade en stund). Sedan var det rengöring, peeling, ångbehandling(somnade igen), porrtömning, ansiktmassage(jag tror jag somnade för 3:e gången), huvudmassage och avslutandes med att jag blev insmörjd i ansiktet av en ljuvlig ansiktslotion och till sist kom Anette in med frukt, choklad och lite vatten. Super!

Det jag kan säga är att det är SÅ värt pengarna. Jag gillade verkligen stället och kommer att gå tillbaka eftersom att det är ett sött litet spa, det är mer personligt och mysigare. Anette Eriksson som äger Hav och Salt är professionell och erfaren. Så jag tycker att ni ska gå dit nästa gång ni vill gå på hot stone massage eller en body scrub, vadsomhelst.

http://www.saltochhavspa.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback