good morning good mooooorning!

2012-05-3008:50:14
Pigg och glad- kexchoklad! Har mina kläder på, liiiiite lite foundation/dagkräm, mitt kaffe i magen och leverpastejsmackan i munnen. Har en lektion idag på två timmar och det är redovisning. Klockan 12 ska jag och en grupp modeller springa iväg och bli sminkade och sedan bege oss till skrapan, där modevisningen är ikväll!
Har ni lust kan ni ju kika förbi! Vi håller till på Basar Under, alltså man går ner för den lilla trappan mittemot café svarta lådan. ;) Klockan 19 och 19:30 är det visning. Så kom hit vettja! Jag uppdaterar väl ikväll om det går för sig!
Jag innan Rickforsvisningen jag gick i Mars. Smög in på toaletten för att mms:a bild till diverse (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback