Slottsvillan

2011-10-0919:34:18

Hallå!

Fick tyvärr ingen vettig eller bra bild från min mosters fest igår. Åkte ändå till Jönköping(där hon hade sin födelsedagsfest) och var på hennes brors hotell som jag trooor heter Slottsvillan. Det ligger iallafall precis bredvid Fabriksmuseét i Husqvarna! :)

Det var festligheter ändå från kl 14:00 till 05:30. Fast jag gick och lade mig runt två-halv tre. Rawfoodlunch, aktiviteter, middag så att det rinner ur öronen och dans fram till tidig morgon. ;) Tog en bild när jag skulle vara lite cool medan jag låg i bilen, lyssnade på Jimi Hendrix och petade på paden. God kväll!


Solglasögon kan verkligen få en att se mycket poserande ut! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback