Chop Chop

2011-06-2513:24:59
Hej people!
Idag är det regn igen -.- Men jag blir inte bitter för det. Har shoppat lite grejer, myst med syrran och ikväll ska jag bege mig ut! :) Ska fila på en absolute-want-list och kanske ett inspirationscollage. Behöver mycket inspiration eftersom att jag är i nöd efter nya kläder. Färgglada kläder för den delen också. Hittar bara svarta eller gråa tröjor i garderoben just nu och det känns rätt trist. Vad gör Ni för att liva upp er garderob utan att köpa en helt ny uppsättning kläder? Eller är det just vad ni gör? Ganska intressant faktiskt att veta vad vi egentligen gör av våra kläder.


Mavala no 62&63 45:-/styck Åhlens


Twilfit(Calvin Klein) Ord. Pris 450:- Reapris 315:- :)


Tofsar, klämmor & hårnålar från H&M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback