Textila

2011-08-2222:24:43
Idag var första dan på höstterminen och det gick bra. Var i skolan i ca två timmar så det finns inte så mycket mer att kommentera om denna dag. Åt middag med mor på China House vid Islandstorget. Väldigt snyggt inrett. Det är väldigt stilrent, men de har ändå fina detaljer som kinesisk konst och lyktor. Inte som de flesta restauranger som har julbeslyning i fönstrena året om och har fyllt varje hörn med små minifontäner och plastelefanter, you name it. Supergod sushi! Mami åt wokad kyckling med cashewnötter och det var en liten bit himmel på tallriken på jag rekommderar det stället starkt! :) Ska chilla lite i soffan innan jag sussar till sängs.
Hur har eran skolstart varit?? :)



Min hund är lite trött på att jag pussar på honom. (:

Ms.Pop-out and say hello
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback