21/9

2012-09-2107:26:31

Nu fasiken stannar jag hemma och kryar! Min hjärna är lika svullen så det är inte större idé att gå till skolan och låtsas bry mig om att sy min cape.


Ja, jag kan ju meddela att i sömnad(aka hantverksteknik) håller vi brudar på att sy ett fodrat plagg. Jag har valt att göra en cape dåra. Allting har gått som smör tills nu när jag ska sy på fodret och få ihop plagget. Hah, ingen fattar hur jag tänker och sanningen så att säga- jag vet nog inte själv hur jag tänker. Men så fungerar jag. :D Kommer väl spamma alla sociala medier idag. Finns inget tråkigare än att ligga i sängen och stirra upp på mina ljuslyktor upphängda i taket. Kraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback