Sista Helgen.

2012-12-1623:34:00
Med ett halvt brustet hjärta lämnar jag mitt älskade London imorgon kväll. Har haft det OH så BRA! Så bra, kunde inte haft det bättre här. Det är två helger som har varit de bästa och det var den här och helgen på Fabric och när min käre syster kom och hälsade på. I torsdags träffade jag min kvinna, som var på semester i London, i Camden och vi gick runt och letade julklappar, åt bästa kinamaten och på kvällen blev jag utbjuden på middag och avslutade kvällen med Batman-filmen :) 
 



Fredag, sade jag hejdå till praktiken. 

I lördags var jag ute och struttade runt på staden. Köpte lite drinkar och hommous(mitt nya beroende) och traskade hem och väntade på att några vänner skulle komma över. Vi mötte upp min vän/kollega Bonnie vid mitt hus och åkte i samlad trupp till Sloane Square där vi gick på en klubb, Tonteria. Så bra klubb, drinkarna, människorna och musiken framför allt. Tack vare min käre vän Jess fick vi tillträde till VIP avdelningen och gratis drinkar, så det blev en galen kväll. Är helt förundrad att jag lyckades ta mig hem i ett helt stycke! :) 
 
Så idag har jag städat ur mitt rum, panikpackat och sovit, sovit och latat mig framför teven- en perfekt söndag. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback