Papo

2012-11-1902:20:55
Si, min papa är i stada. Heelt underbart! Har nu två svenska marabou chokladkakor i mitt förvar.... Sen har jag fått hjälp att uppgradera mitt frukostförråd, middagsgrejer OCH snack a jacks. Pappor är bra grejer.
 
Imorse väcktes jag av mobilen, papa var påväg till mig. Så jag rushade in i duschen och blandade en kopp kaffe i väntan på att han skulle komma med min matkasse med frukost. Vi promenixade till High Street Kensington och tog en fantastisk gammal buss till Green Park för att kika in på Fortnum & Mason där en kollega på Sorapol jobbar bakom chokladdisken. Fick smaka såå mycket choklad och fick en sjuk "family discount", heheeee. En liten chokladask rikare gick vi Old Bond Street upp till Oxford och in på Selfridges. Köpte nytt smink(foundation, puder etc.) och mein bäbisar! Tack vare en liten investering från papi så ligger jag nu i sängen med dojjorna på. ;) Som sagt pappor är bra att ha.
 
Si, sedan var det kväller så vi drog till mitt hak vid mitt hem och tog en cappacappaccino och lämnade alla påsar och mötte upp några vi känner här i London för middag på Wallace&co i Putney. Ja, det är vad jag gjort idag. Uppdaterar er imorgon. Kraam
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback