AMERICAN MUSIC AWARD

2012-11-1914:17:54
Alright, den visse outfiten till den visse personen var Nicki Minaj's scenkostym till AMA som ägde rum i helgen. En handsydd pälsjacka med en tillhörande bältesgrej prydda med swarowski kristaller. Och ett par quiltade byxor som gjordes om till shorts. Jag, Bonnie, Sarah och Adele på kontoret har på något sätt hunnit sy upp den här på två dagar. Så jag är riktigt nöjd att hon har på sig kläderna. Det känns rätt konstigt, för fem dagar sen satt jag och klippte ut tyget och i lördags bar hon dem.
 
Har hamnat på rätt ställe vid rätt tillfälle.
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR LOO THATS FUCKING AWESOME!?!?

2012-11-20 @ 00:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback