Valborg!

2012-05-0122:02:16

Hallå!

Chillar hemma och käkar lite vindruvor, mömma! Igår och idag har det varit fullt ös. Slutade en timme tidigt igår och drog hem och fixade mig, sen vidare till Sollentuna för att hänga med några vänner och se på en brasa. Hade fetmysigt där. Vi var nio personer som stuvades in i en stackars bil. Jag kurade ihop mig i bakluckan, hahaa! Trångt men mysigt!



Drog vidare in till Kungsholmen och gick på fest hos en annan vän. Dansade, pratade med härligt folk tills Klockan slog halv tre och begav mig hemåt med två kompisar som missat sista bussen hem, så jag lånade ut lite sängplatser inatt. Imorse var det frukost på espressohouse innan jag kramade mina vänner hejdå. Sen har jag hängt med Olle och Matilda(yes också vänner). Så det har varit en mycket bra valborg och första maj. Nu ska jag nog stupa i sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback