seg i huvet

2012-05-0220:02:25
Ciao
Idag har jag varit på National Museét! Hoppas ni såg min grova pose inlägget tidigare. :D Såg inte ett piss på Ipaden så jag antog att bilden var fin, hehe. Ialliofall, så fick vi en guidad tur genom en utställning, finfint. Jag och VQ var alldeles för lata för att åka tillbaka till skolan, så vi stannade till i Kungsan och kikade på körsbärsblommorna. Det är så fint där att jag blir kär, jag blir kär i körsbärsblommorna!
Hah, anyways gick jag och köpte tyg till korsett jag skall sy till hantverket. Mintmintmiintgrönt tyg som kommer passa bra till lite solbränd hy. Därefter chillade jag på balkongen med mina vindruvor och tja, det var denna heta herliga dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback