Holy Cheese, vuxenpoäng

2012-03-2123:00:56
Herregud, börjar allting min mamma försökt pränta i mig sedan jag var 12 ge effekt?! Idag har jag:
  • Jobbat och sen lånat ljudbok till engelskauppgift.
  • Gått riktigt långpromis med Vovven
  • Duschat(för frächhetens skull)
  • Ätit middag medan jag pluggat
  • Sprungit ner i tvättstugan för första gången i mitt liv och tvättat kläder.
  • Bakat och lagt in en kladdkaka i ugnen medan jag städar köket
  • Badat Vovven så nu doftar han suddigum.
  • Diskat undan en massa äckeldisk.
Och nu ska jag sitta och redigera mitt personliga brev för att skicka till två kontakter i England för min praktik i vinter! Det kanske inte låter som att jag gjort så väldans mycket vuxengrejer, men jag har varit igång konstant sedan klockan åtta imorse. Och slutar inte för det när jag kommer hem. ;)
Tvätt med min tvättningsoutfit. Mina träningsbrallor och syrrans trosor eftersom att, tja alla andra ligger i tvättpåsen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback