Cencuerad Peace n Love

2012-07-1616:23:47
Här kommer en liten uppsjö av bilder från Peace and Love som jag nu hunnit inspektera efter otaligt många timmars sömn och arbete! 
 
 
Dag 1: Lycklig och vacker som en ros i regnovädret i min exklusiva regnrock från Jula!
 
 
Dag 2: Detta är det bästa sängköpet jag gjort i mitt liv. Efter att ha hackat tänder och skakat en natt i kyla på en 2,5 cm tjockt liggunderlag så  köpte jag mig ettr stycke swimmingpool-madrass för 30kr på Jula. Jula är bäst! 
 
Samma dag slog åskan ned, ca 20-30 meter från vårat camp. Men vi festade på ändå!
 
 
Väldigt..... svart på vitt!
 
 
Dag 3: Vi såg Timbuktu!
 
Köpte godis..
 
Dag 4: Såg folkabussar i hjorder!
 
 
 
 
Dag 5: SÅG KENT! Mitt hjärta skuttade två meter upp och tre meter ned den kvällen! LYCKA
 
 
Ja, många fler bilder ligger gömda i engångskameran, men där finns nog inget bloggvänligt tyvärr! Puss och Kram, chokladbanan!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback