Lite såndär shopping liksom

2012-12-0518:17:52





  






 
 
 
 
 
Bästa av det finaste av det bästa av London. Det här är då en tiondel av det jag inhandlad, vettefan hur jag ska få hem allt. Manana manana!
 
Allt från Portobello till Camden till nyöppnade Victorias Secret. Ah typ som bysthållarna ovanför denne text. Åhjustdet, min älskade juveltopp från Topshop, så festlig! Älskar min rymdkrigströja, ska köpa fler! Är så kukigt(ursäkta ordvalet) uttråkad! Vill ut och handla julklappar, promenera i mitt älskade Holland Park, stå på M&S och planera luncher och middagar som en husmor, gå till praktiken och jobba, ut å festa igen! Kommer att missa Sorapols julfest ikväll. Så okul! :( 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback