Första Advent

2012-12-0301:46:19
Imorse kom min syster över och jag gjorde första adventsfrukost.
 
Sen åkte vi till Portobello Road och kikade och provade kläder och smycken. Åt lunch på en foodmarket-brittiskt och etiopiskt. Köpte med oss varsin Hummingbird cupcake och drack kaffe på Café Nero.
 
Vi åkte sedan vidare till Camden Market och shoppade, shoppade, shoppade och shoppade. Jag fick med mig ofantligt fina saker! Bland annat en rymdkrigströja och nya solglajjer. Har mer att visa, men det ni får se imorgon ;)
 
 
Tillbaka hem till mig och svidade om och begav oss till Masala Zone. Åt thali. Gott som in i hel-vet-e! Det är så fantastiskt med mat att man kan njuta av det så mycket. Det är inte bara till för att överleva..
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback