Filmer jag aldrig riktigt sett.

2012-12-0616:03:56
 
Min mamio, min bästa bästa mami har skaffat Netflix och gett mig logg uppgifterna så jag kan se såå mycket film jag vill! Passar perfekt när man är hemma och sjuk och rastlös utav helvete. Hemsidan har inte alla filmer, lite tråkigt, men fortfarande många bra. Som Party Monster. En sådan bra film! Jag blir lycklig, sjukt inspirerad och så sorgsen på en och samma film. En sann party film :)
 
 
Mysterious Skin. Ack så tragisk, men den är så bra. Manuset, skådespelarna, stämmningen, scenerna- HANDLINGEN! Kort och gott handlar det om dessa två killar. Lewitt är prostituerad medan Corbet(blonda) är en proper ung kille, besatt av att veta hur och varför han blev tillfångatagen av Aliens när han var liten. Väldigt olika som ni förstår, men ah, ni måste se den helt enkelt! SE DEN!
 
 
Warrior! Biffiga män som fajtas i burar. Hah, men den är lite mer djup än så. Liiite cheesy i slutet och kunde har varit lite kvickare i scenerna. Men filmen berättar en historia om dessa UFC fighters eller vad jag ska säga. Det är ingen sann historia, så vitt jag vet, men det skulle lika gärna kunna vara det. Filmen är realistisk på det sättet. 
 
 
Har bara sett delar ur den här filmen och har hört människor i flera år vika sig dubbelt medan de artikulerar så gott de kan: Filmen. är. så. bra. Så nu har jag sett den, och jag behövde knappt kolla upp det utan att märka att Quenntin haft ett finger med i spelet. Vilket gör filmen bara bättre. Jag kan tänka mig att vissa inte förstår sig på handlingen, men det är ingen film man analyserar ut och in. Man följer bara med karaktärerna och njuter utav helvete av filmer. Punkt slut. 
 
'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback