17:e December

2012-12-1923:13:33

Egentligen vad gör man sista dagen? Helst vill jag rusa igenom alla Londons gator för att verkligen ha sett allt. Men på det sättet hinner man inte med en sådan stor stad på endast sju veckor. Det krävs en kortare livstid för att göra det. Jag känner mig så hemma i London, vartän jag är. Känner ingen lust till att fortsätta hemma. Vill vara, bo, leva, leka här! Sista dagen köpte jag en välbehövlig julklapp, till migsjälv, för mina sista pengar på kontot. Beställde in en brakmiddag på Café Rouge för mina sista pund. Fick världens hjärtklappning, dels för att jag stressat upp mig på vägen till flygplatsen,  men mesta dels för att jag lämnar någonting jag just börjat älska. Jag måste helt enkelt komma tillbaka och det snart!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback