Young Designer Competition på Foaje 3(?)

2011-09-2322:04:51
Idag var det designtävling tre låånga trappor upp i Kulturhuset! Två treor från skolan, Emelie och Louise, tävlade mot 19 andra skolor från hela Sverige. Varje lag/skola får exakt lika mycket tyg, tid och material som de ska utforma till ett plagg. Årets tema var Barrockanskt och det var väldigt intressant att se hur alla tolkade det och lyckades göra snygga kreationer av grått och orange manschestertyg!

Jag å gönget gick till Gallerian för att kolla in affärerna och den nya Monki-butiken. Superasum affär OCH det har en tröja där som jag älskar dyrt och heligt. Köpte min kanske för ett år sen och har använt sönder den. Tyckte att det var så synd att de inte producerar den längre, men nu fanns den där! Så när jag kommer hem från London ska jag köpa två slippternya mjuka, underbara, fantastiska myströjor! :) Gick även över till TopShop där det var dj, gratis nagellacks målning och massa godis. :) En rätt chill fredag men sushi till middag som avslutning.


in action..




Låga men låånga trappor


TopShop nagellack (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback