Formgivning

2011-09-2123:43:06

Hallå!
Halvt sovandes skriver jag detta inlägg. Har haft mycket och lite att göra denna vecka så uppdateringen har varit låg. Jag har bestämt mig för att satsa mer på bloggen. Mer mode, mera bilder och beskrivningar med vad jag gör som har med sömnad, design att göra. Haha, jag får se hur det går. ;)

Idag har jag haft formgivning. Jag har i uppdrag att göra en logga som kan vara vadsomhelst och det kan heta vadsomhelst. Hade absolut ingen aning om vad jag skulle göra så jag bestämde mig för att exprimentera lite på paint och fixa ihop något enkelt och stilrent:

Sen har jag haft en (tyvärr) ganska tråkig Kultur och Stil historielektion. Jag älskar själva kursen, men att sitta två timmar i mörker och kolla på en powerpoint är lätt uttråkande. Åkte till Tygcentrum i Sunbyberg efter skolan och köpte denimtyg till jeansen som jag ska sy. Håller fortfarande på med mönster, men jag hoppas att jag kan klippa ut delarna till jeansen imorgon. Valde ett svart, ganska stretchigt tyg och vit stickningstråd. Bilder kommer imorgon!

God natt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback