Valalalalalalentino <3

2011-10-1016:11:39
Hoho!
Är väldigt lycklig just nu. Vi ska kombinera formgivningen och engelskan genom att få en designer från 1900-talet. Svara på frågor, göra powerpoint, redovisa youn name it. Egentligen så skulle vi vara i par och blev tilldelad en designer, MEN man kunde (om man vill) jobba enskilt OCH byta ut sin designer om man verkligen inte var nöjd. Och det känns som att vi bara har gjort grupparbete den här terminen. När jag tänker efter så är det nog sant. Så jag och min partner valde att splitta på oss och jag valde Valentino.

Med andra ord, jag tog upp uppgiften och bytte ut i princip allt. :3 Som jag vill ha det! Eftersom att jag älskar Valentinos Haute Coutoure klänning dyrt och heligt, känns det väldigt peppande och jag ska börja plugga nnnnnnnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback