Våga satsa

2011-10-2816:29:23

Idag efter ett välbehövligt bad stod jag framför spegeln och tänkte: "fasiken ska jag göra med mitt hår???" göra en mini sidecut? Eller är det för, ja ni vet. Nånting de flesta gjorde för några månader sedan och nu är det för sent.

Var supernära i somras på att göra det. Stod med le rakapparat i hand och darrade av nervositet. Sen var jag sugen på glass och beslöt mig för att strunta i det och pallra mig till glasskiosken.

Anyway, gjorde en mittbena igen och mitt hår är på gränsen lång för att jag ska kunna ha det utan att se ut som om jag vore knäpp i huvet.

Imorgon ska jag jobba så ni får ha en jävligt skön fredag så att ni kan sova ut åt mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback