Sista dagen: Tuesday

2011-10-0213:35:54



Bussarna var säkert 5 CENTIMETER ifrån varandra. No joke!






Trafalgar Square med National Gallery bakom fontänen.





Sista fotot innan jag och Mor gick in på National Gallery för att vara lite kulturella efter tre dagars shopping. Självfallet får man ju inte fota så kameran låg nere i väskan resten av dagen. Har några få instagram bilder på IPaden, men ska se om de är bra nog för att läggas ut på bloggen. Jag åt Fish 'n' Chips till lunch, sedan åkte jag tillbaka till hotellet för att hämta upp min APAtunga resväska och åka ut till Gatwick för att till slut åka hem till Sthlm. Sad but true. Efter den här resan kan jag säga att hemma bra, men borta bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback