Om jag bara hade en systemkamera..

2011-10-1120:31:59
Imorse när jag klev upp och kom in i matsalen/kakelungsrummet. Jag går igenom rummet när jag ska mot köket, vardagsrummet etc. Så låg vattenångan på fönstret så fint att bara en systemkamera skulle kunna "fånga" motivet. Jag ser mig inte som en bra fotograf eftersom att jag inte kan ett skvatt om foto och äger en enkel, men fin digitalkamera. Ska kanske önska mig en i julklapp eller 18-års present!

Det går tydligen inte att lägga upp bilder, så de får komma upp imorgon!

God kväll, hälsningar LoDaNy
Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ta sådana bilder mer vanlig kamera! Titta bara på emelies bilder, alla tas inte med systemkamera! :)

2011-10-12 @ 00:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback