Nog är det allt storm

2011-10-1819:25:37

Ciao ciao!
Har suttit i soffan sedan kl tre idag, hade hoppats på en löprunda. Men den idén slopades eftersom att vädret är totalkaos! Fönstrena hemma här is going bananas och det viner så att det skriker om rutorna. Är allmänt trött för tillfälllet, inte så konstigt eftersom att det är mörkt 90% av dagen och om det är något min kropp inte tål så är det att gå upp på morgonen när det fortfarande är mörkt. Ischuäck!

Meen när jag är allmänt trött, blir jag allmänt nere och sur, som i sin tur leder till att jag är rätt negativ. Hmpff, ska nog ta korta promenixer på rasterna för att få lite mer solljus. Trots allt så är det ju väldigt härligt. NEJ, nu flummar jag bara en massa. Här kommer lite dagsfärska bilder som är taget från mitt hem. :) Enjoy!









Endast kokosflingor består av mammas ljuvliga kokoskaka.. :(



Ipad VS Böcker


BabyConverse

Goder Afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback