About that!

2011-10-0921:10:25

Fyllde 17 i torsdags. Wiiieeeee! Fick nya converse, godispåse, mintbrownies, mer fika och en ny mobil! Tack gode gud! Inte för att jag vill ha värsting iphonen eller sådant, men jag står inte ut med tegelstenar som styrketränar fingrarna varje gång man smsar. Fick kramp varenda gång jag skulle göra en smiley!

Så jag önskade mig en nokia X7, hehe. Som visade sig vara mer av det mera än vad jag trodde. Jag tänkte väl att det var en vanligt mobil med touch, men det går tydligen att koppla upp sig till alla tänkbara saker. Inte för att jag orkar installera facebook etc, men den är mycket skönare att smsa med iallafall. :)


Såhär ser den ut, fast jag har en helsvart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback