Måndagen då man gick till IKEA

2011-05-0923:31:30
Då har jag sminkat av mig, smörjt in mig och ska alldeles strax borsta mina tänder! Idag har jag gjort både mycket och lite. Kommit ganska långt med min klänning, trots att det inte syns. En massa tråkiga små saker och detaljer som man måste fixa. Sen sprätta upp för man gjort fel och sen göra om.. Ja,ja jag känner att jag kommer att bli väldigt nöjd med min klänning. Ska bara hinna klart innan ettornas modevisning!

Efter en hel dag med hantverksteknik plockade far upp mig i Sundbyberg och vi åkte till IKEA för att inhandla lite saker+äta deras asgoda kycklingfilé med ratatouille och pommes frites. Mums! Jag fick med mig tre små tavelramar och två stora, en ny möbel(foto kommer) och tre små underbara söta parfymflaskor(bilder kommer på det också!) Så jag har spenderat kvällen med att montera, hammra, flytta om osv. Det var min dag! Vad har ni haft för er?!
xoxo Lullu


Dragkedjan är på!

Bystvecken är sydda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback