Oj hehe :D

2011-06-2720:52:56
Ciao!
Sitter hemma och sliter. Har spenderat de senaste dagarna med min kära Ålle. Nattpromenixat inne i stan, ätit massor av god snabbmat, ätit glass, promenerad, kollat på en miljon youtube-klipp, kollat på film och återigen promenerad. Idag hittade jag en supersöt body på H&M. En vit med röda hjärtan på, med knäppning i "grenen". Som en bebis. :P Har kollat på en awsome chockrosa bad/supermarket korg i plast. Sket i å köpa den, men har redan ångrat mig. Får knalla tillbaka imorgonbitti!

Imorgon ska jag gå upp tidigt och gå på introduktion till mitt sommarjobb, som städerska. :P Inte det absolut bästa, men det är ett jobb och betalar bra! I helgen ska jag träffa en kompis från min gamla skolan och åka ut till en kollokompis lantställe. Så det är fullt upp. Vad gör ni andra? Redan dragit till P&L?

xoxo Louisa

Lägger upp bilder lite senare eftersom att blogg.se fakkar ur. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback