Hej igen

2011-06-0218:16:43
Har haft så mycket att göra nu innan sommarlovet. Har inte haft tid för bloggen, vänner eller någon ensamtid heller för den delen. Bara hem, ta ut hunden och plugga tills jag däckar med näsan i boken! Nu är det bara en friluftsdag och skolavslutning som är kvar av första året på textila. Och jag kan säga att det har varit bästa året hitills. Alla underbara textilatjeyer, ni är bästaste bäst! Äntligen får jag hålla på med något jag vill göra. Faktiskt har jag höjt mina betyg sedan högstadiet och jag tror att det beror på att jag aldrig har varit så motiverad till att gå till skolan. Till skillnad från nian som var, rent ut sagt, piss. Jag hade supersnälla vänner och så, men det sög helt enkelt.

Men nu jävlar är sommaren här och jag har lite planerad saker, annars ska jag ta en dag i taget och leva den till fullo. Den här sommaren ska vara den bästa på länge, rock n roll liksom. ;)  Nu kommer lite bilder från veckan! Pusspuss!


S
ushi i nån park i tisdag :)


Rocky Road Brownie....


Solning på balkongen igår!


Mini-shopping. Block å skisspennor på Panduro

Pennor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback